.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه اختلافات اعضای شورای شهر قائمشهر

جلسات شوراي شهر قائم شهر از آغاز تشكيل تا كنون بدون حضور خبرنگاران و غير علني برگزار مي شود.

استعفاهاي مكرر معافي مدني شهردار سابق قائم شهر، انتخاب سريع مسئول واحد عمران شهرداري به عنوان سرپرست شهرداري، استعفاي كميل گوران رئيس سابق شوراي شهر و مسائل حاشيه اي ديگر از جمله پروژه مجتمع تفريحي فرهنگي نيگن شمال موجب شد تا ابهامات و حاشيه هاي فراواني براي اعضاي شوراي شهر در مدت يك سال گذشته در بين مردم اين شهر بوجود بياورد.
با توجه به درخواست هاي مكرر خبرنگاران شهرستان قائم شهر براي علني كردن جلسات شوراي شهر و حضور آنان در اين جلسات به عنوان نمايندگان اذهان عمومي و بي اعتنايي اعضاي شوراي شهر موجب شده تا شهروندان قائم شهري از اوضاع و احوال شهرشان مطلع نبوده و به دنبال شايعات باشند.
در حال حاضر نيز تعيين شهردار جديد قائم شهر پس از گذشت 51 روز از مدت سرپرستي عباس صالح زاده سرپرست شهرداري قائم شهر به اختلافات بين اعضاي شوراي شهر دامن زده و صبحت هاي ضد و نقيضي از هر سو به گوش مي رسد.
صالح زاده كه در روزهاي پاياني سال به عنوان سرپرست شهرداري معرفي شد اطرافيان و مطلعين او را به دليل جواني در حد و اندازه اين مسئوليت قبول نداشتند ولي وي با رسيدگي دقيق به امورات شهري و توجه ويژه به زيبا سازي شهري، همگام بودن با مسئولين شهرستاني و استاني در پيشبرد اهداف دولت از جمله تحويل زمين ساختمان آتش نشاني به مديريت درمان سازمان تامين اجتماعي مازندران براي احداث ساختمان مديريت درمان به عنوان مصوبه سفر هيئت دولت به مازندران به نظر نگارنده توانست به انتقادهاي موجود جواب دندان شكن دهد و همچنين اعضاي شوراي شهر را نيز در سپردن اين مسئوليت به وي رو سفيد كند.
سئوال اينجاست كه با توجه به كارنامه قابل قبول صالح زاده در مدت سه ماه ،انتظار سه تن از هفت نفر اعضاي شوراي شهر قائم شهر از يك شهردار چيست كه با شهردار شدن صالح زاده مخالفت مي كنند.
شايد مسائلي باشد كه هم مردم وهم نگارنده و همكارانش نيز از آن مطلع نباشند و اعضاي شوراي شهر نيز تا كنون فرصت بازگو كردن آن را پيدا نكرده باشند ولي حضور اصحاب رسانه در جلسات سر نوشت ساز شهر و يا برگزاري نشستهاي مطبوعاتي مي تواند ضمن جلوگيري از كارشكني و سوءاستفاده هاي احتمالي هم از پخش شايعات بي اساس جلوگيري كند و هم ضمن شفاف سازي تصميمات و مثبت بودن فعاليتهاي اعضاي شوراي شهر قائم شهر را به اثبات برسد.
اعضاي شوراي شهر قائم شهر كه حدود 40 روز براي تعيين شهردار اين شهر فرصت دارند در حال بررسي صلاحيت افراد مختلفي براي سپردن اين مسئوليت هستند.
جمعي از دلسوختگان رسانه ها در قائمشهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

; 3 ارديبهشت 1388
با سلام اینجانب بعنوان یک شهروند قائمشهری نکاتی راجع به متن فوق اعلام میدارم: اینکه خبرنگاری از یک شخص اینگونه تعریف میکند جای سوال است اولا رسالت خبرنگار انعکاس اخبار بطور شفاف باید باشد اینگونه که نگارنده میگوید شورای شهر قائمشهر باید با مدنی کنار می آمد و یا تحمل میکرد دوما آقای کمیل گوران نباید استعفا میکرد حتما یکجای کار می لنگید که ایشان اینکار را انجام داد و همچنین مهندس صالح زاده واقعا خوب کار کرد جای تردید نیست سوال من اینست وقتی شهروندان قائمشهری 7 نفر را بعنوان شورای شهر انتخاب کردند طبق قانون این وظیفه شوراست که شهردار انتخاب نماید پس چه خوب است نگارنده های اینچنینی بجای شانتاژکاری بیایند به انعکاس اخبار بپردازند نیایند شهردار انتخاب کنند مگر شورای شهر در خانه مطبوعات دخالت کردند که شما اینچنین میخواهید من بعنوان یک شهروند قائمشهری از زحمات هر 7 نفر از اعضای محترم شهر قائمشهر که علیرغم تخریب های بعضی از بی خبران خالصانه زحمت کشیدند کمال تشکر را دارم.
باسپاس از مدیریت سایت شمال نیوز
نا شناس 3 ارديبهشت 1388
با سلام به این شهروند عزیز در پاسخ به نظر این شهروند باید عرض کنم اولا در این مطلب 33 خطی تنها حدود هشت خط از فعالیتهای سرپرست فعلی شهرداری عنوان شده است که جنابعالی نیز تایید می کنید و این به نظر نگارنده همان اطلاع رسانی وضعیت شهر می باشد.دوما به نظر نگارنده این معافی مدنی بود که نتوانست با خواسته های نابجای برخی از اعضای شورای شهر کنار بیاید و تحمل کند. در خصوص استعفای .... نیز فکر کنم شما شهروند یا ... یا از پرونده تخلفات مالی آقای گوران که از سوی سازمان بازرسی پیگیری شد اطلاع ندارید یا اینکه ... و در رابطه با اینکه در کار اعضای شورای شهر دخالت نکنم این را باید به عرض برسانم که مهمترین هدف از این گزارش درخواست حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر می باشد که دلایل آن گفته شده است.
نا شناس 3 ارديبهشت 1388
باسلام من يكي ازشهروندان قائم شهر هستم و بايد به استحضار برسانم دخالت بيجاي نمايندگان قائمشهر در شورا و وعدهاي توخالي به بعضي از اعضا سبب شده كه شورا به اين روز بيفتد همه ميدانيم كه رياست فعلي شورا توانايي لازم دراداره شورا را ندارد و كميل گوران بهترين گزينه در اداره شورا بود ولي با دخالت بعضيها ايشان از رياست استفا دادند در ضمن جسارت و شهامت گوران در جبهه جنگ بر كسي پوشيده نيست و كسي به شايعات ساختگي برعليه گوران توجه نميكند و همه ميدانند كه استفا گوران زير سر بعضيهاست و دخالت انان و دليلش باج ندادن گوران به انان است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.